EL VIATGE PER L'EST

9,00 €


Zustand des Artikels: Normal (mit normalen Gebrauchsspuren)


Titulo: EL VIATGE PER L'EST.
Subtitulo:
Autor: ANGOT, CHRISTINE
Colección:
Editorial: ANAGRAMA
Idioma Publicación: Catalán
Isbn:
Fecha de publicación: 2022
Encuadernacion:
Páginas: 224
Referencia: 9788433918116TA/978-84-339-1811-6
Observaciones: RÚSTEGA. BON ESTAT .
Descripción:

Una crua reconstrucció literària de l’incest que va patir l’autora de mans del pare.

Amb aquesta punyent novella autobiogràfica, Christine Angot reprèn un tema central en la seva vida i la seva literatura: l’incest, els abusos que va patir per part del seu pare, un home d’èxit –membre del servei de traducció del Consell d’Europa–, des de la preadolescència fins a la vida adulta, quan ja estava casada.

Angot ha tractat la qüestió des de diversos punts de vista a L’Inceste, Una setmana de vacances –publicada en aquesta collecció– i Un amour impossible. Ara, a El viatge per l’est, posa tot el focus en la filla, la víctima de l’abús. És des de la seva perspectiva que es narra la història, encara que potser caldria parlar de perspectives, ja que se succeeixen la visió de la nena, la de l’adolescent i la de la dona adulta.

Aquesta és la història dels fets que marquen una vida, una història de solitud i silencis. És també, potser, la novella amb què Angot aconsegueix tancar per fi la ferida. El llibre s’ha convertit en un esdeveniment literari a França i ha estat guardonat amb els premis Médicis i Les Inrockuptibles del 2021.

Gilde der antiquarischen Buchhändler von Katalonien Gilde der antiquarischen Buchhändler von Katalonien
avatar taifallibres
Vom 18/06/2013
Spanien (Barcelona)
Verkäufer als professioneller Händler registriert.

Mehr Artikel von Editorial Anagrama

Mehr Artikel von Christine Angot

Mehr Artikel von Yannick Garcia